برگزاری اردوی جهادی پزشکان متخصص در منطقه ۱۳

در راستای کمک به درمان افراد کمتر برخوردار، تعدادی پزشک در قالب گروه جهادی به سرای محله شهید اسدی منطقه۱۳ اعزام و خدمات پزشکی رایگان به بیماران ارائه می‌دهند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در راستای ارایه خدمات درمانی به مردم و افزایش سلامت شهروندان گفت: این اردوی جهادی برای دومین بار در سال ۱۴۰۲ با حضور پزشکان متخصص برای رفع مشکلات درمانی در منطقه ۱۳ تشکیل شده و به افراد نیازمند خدمات رایگان ارائه می دهد.

وی اظهار داشت: در این اردوی جهادی، پزشکان عمومی و متخصص تغذیه، اطفال، قلب و عروق، شنوایی سنجی، دندانپزشک، زنان و داخلی  و .... حضور دارند و به مردم خدمت‌رسانی می کنند.

شهردار منطقه ۱۳ خاطرنشان کرد: راه اندازی اینگونه اردوهای جهادی می تواند نواقصی را که ممکن است در ارائه خدمات سلامت به قشرهای محروم جامعه وجود داشته باشد برطرف کرده و چرخه نظام سلامت را تکمیل کند.

محمد هادی علی احمدی یادآور شد: این طرح با همکاری بیمارستان شهید دکتر لواسانی، مرکز بهداشت شرق و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه۱۳ روز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در سرای محله اسدی واقع در خیابان منتظری برگزار می شود.

انتهای پیام/

۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
کد خبر: 48821

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =