مخازن فرسوده زباله در منطقه ۱۸ بهسازی شدند

مدیریت شهری در منطقه ۱۸ پایتخت با هدف صیانت از محیط زیست، پیشگیری از انتشار بوی نامطبوع و رفاه حال شهروندان، تعداد ۱۹۰۰ مخزن زباله موجود در معابر محلات را اورهال و بهسازی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ ، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در دوره جدید از فعالیت مدیریت شهر ، مواردی نظیر کارایی، کیفیت و همچنین سیمای بصری تعداد ۱۹۰۰ مخزن مکانیزه زباله در حاشیه معابر محلات سطح منطقه مورد ارزیابی قرار گرفته و بلافاصله تدابیر لازم در خصوص اورهال شدن و همچنین نوسازی این قبیل المانهای شهری مورد نیاز شهروندان اتخاذ شد.

برپایه این گزارش ، طی اردیبهشت ماه سال گذشته تا اوایل بهمن ماه امسال تعداد ۷۰۰ مخزن جدید در حاشیه معابر محلات نواحی یک تا پنج و همچنین شهرکهای نواحی شش و هفت منطقه نصب و جایگزین مخازن فرسوده و مستعمل شده است.

گفتنی است؛ اقدامات لازم در خصوص اورهال شدن ، بازپیرایی ظاهری و همچنین بهسازی تعداد ۱۲۰۰ مخزن باقیمانده از مجموع تعداد ۱۹۰۰ مخزن موجود طی این مدت صورت گرفته تا ضمن صیانت از محیط زیست و رفاه حال بیشتر شهروندان، از انتشار بوی نامطبوع نیز پیشگیری به عمل آمده باشد.

انتهای پیام /

۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 48843

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =