کسب مهارت و ارتقاء سبک زندگی شهروندان در محلات منطقه ۱۳

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با دعوت از شهروندان برای شرکت در همایش های مختلف روانشناسی، این برنامه‌ها را برای شناخت بهتر از خود و کسب مهارت و ارتقا سبک زندگی شهروندان فراهم کرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه با اشاره به فراهم شدن فرصت کسب مهارت و ارتقای سبک زندگی شهروندان از طریق همایش و سینار های مختلف روانشناسی گفت: در این راستا، سمیناری با عنوان همایش "هدفمندی و عشق به خود" با حضور جمعی از شهروندان در سالن آمفی تئاتر سرای محله آشتیانی برگزار شد.

وی افزود: اهمیت احترام و عشق  به خود  و تاثیرآن در سلامت جسمی، روحی و روانی، موضوع مهمی است  که بدون تردید در سایه آموزش‌های علم مدار و مطابق با دانش روز به شکل بهتری محقق می شود و در این راستا سمینار مذکور با حضور اساتید روانشناسی برگزار شد تا شهروندان منطقه ۱۳ از این فرصت نهایت استفاده را برای کسب مهارت مربوطه، بهبود ارتباط با خود و اصول زندگی سالم استفاده کنند.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت : این رویداد یک‌روزه ویژه  شهروندان بالاخص دختران و بانوان بالای ۱۸ سال و با هدف آشنا شدن آنان با مفهوم عشق و خوددوستی، ارتقا و بهبود رابطه درون فردی و همچنین بهبود کیفیت روابط بین فردی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: خود شناسی، آشنایی با مدل های شخصیتی، تشریح ابعاد زندگی و برنامه ریزی تقویم سالانه ازجمله سرفصل‌های آموزشی است که در قالب این کارگاه تعاملی زیر نظر اساتید روانشناس سلامت  مورد بحث قرار گرفت.

 علی احمدی یاد آور شد: همایش و سمینار های مختلف روانشناسی با برنامه ریزی اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر: 48867

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =