تخصیص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی مدارس پایتخت در سال جاری

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران گفت: ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و تجهیز مدارس مناطق ۲۲ گانه در سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شد.

مهدی امیری، مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران  در گفت و گو با خبرنگار شهر با پرداختن به موضوع توسعه و تجهیز مدارس پایتخت گفت: هرساله شورای اسلامی شهر تهران اعتباری را مصوب می‌کند که در اختیار مناطق ۲۲ گانه قرار می‌گیرد که دستورالعمل بهره برداری و نحوه هزینه کرد آن توسط اداره کل آموزش‌های شهروندی تنظیم می‌شود.

وی افزود: در سال جاری برای اولین‌بار در دومین ماه از سال شیوه‌نامه ای برای مناطق ۲۲ گانه ابلاغ شد و نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای مجموع مناطق ۲۲ گانه در حوزه توسعه و بهسازی مدارس شهر تهران در نظر گرفته شد. در این راستا در حوزه‌های مختلف چند سرفصل وجود دارد که مناطق ۲۲ گانه باید به آن بپردازند اعم از حوزه فنی و عمرانی، تجهیزی، برنامه ای و... که عمده مناطق در این حوزه با توجه به اینکه در سال جاری زود دستورالعمل ابلاغ شده است، توانستند از فرصت تابستان استفاده کنند و کارهای فنی و عمرانی و تجهیزی را تا زمان بازگشایی مدارس به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/

۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲
کد خبر: 48908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =