آمادگی نیروهای خدمات شهری برای بارش‌های پیش‌رو

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی نیروهای خدمات شهری برای بارش‌های پیش رو خبرداد.

علیرضا جعفری، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در مورد ورود سامانه بارشی و احتمال بارش در تهران اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری مناطق ۲۲گانه در آماده باش قراردارند، به طوری که تیم‌های متعددی به بررسی معابر می‌پردازند تا در صورت بروز هرگونه مشکل نسبت به برطرف شدن آن اقدام شود.

وی با بیان اینکه عوامل خدمات شهری مناطق ۲۲گانه در حال آماده باش هستند. گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی آماده‌‍باش عوامل خدمات شهری تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به این موضوع که نیروهای خدمات شهری مناطق۲۲ گانه به منظور برف‌روبی در نقاط برف‌خیز نیز در حال آماده‌باش هستند، ادامه داد: کیسه‌های شن و نمک نیز در جایگاه‌های مشخص در سطح معابر قرار داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی برای احتمال بارش در روزهای پایانی هفته، آمادگی لازم از سوی نیروهای اجرایی وجود دارد، علاوه بر این موضوع، سایت‌ها و ماشین‌آلات برف‌روبی برای روزهای آینده تجهیز و آماده شده‌اند.

پیش‌تر اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش محسوس دما طی  (۸ بهمن‌ماه) و ورود سامانه بارشی به استان تهران طی سه‌شنبه شب (۱۰ بهمن‌ماه) خبر داد.

همچنین صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور و ورود سامانه بارشی جدید طی پنجشنبه (۱۲ بهمن‌ماه) به ایران خبر داد.

انتهای پیام/

۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
کد خبر: 48954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =