روحیه‌ جهـادی در مدیران و کارکنان نقش مؤثری در رفع مشکلات مردم دارد

شانزدهمین برنامه هم‌اندیشی و رسیدگی به مشکلات کارکنان با حضور مدیرکل سرمایه‌انسانی و هیأت همراه در سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران رقم خورد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی، شانزدهمین برنامه بازدید و هم‌اندیشی مدیران اداره‌کل سرمایه‌انسانی در راستای رسیدگی و رفع مشکلات کارکنان، با حضور اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی و جمعی از معاونین و مدیران در سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست توضیحاتی در خصوص عملکرد و همچنین مشکلات و معضلات موجود در سازمان از سوی محمّدمهدی حسن‌زاده مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران ارائه و پیرامون مسائل و چالش‌های مرتبط با حوزه‌ی سرمایه‌انسانیِ این مجموعه به بحث و تبادل‌نظر پرداخته شد .

حسن‌زاده مسئول سازمان بسیج شهرداری‌ تهران با اشاره به‌ این‌که اکثریت پرسنل شاغل در شهرداری تهران بسیجی هستند؛ افزود: تفکر بسیجی و جهادی در انجام امور ضروری و حائزاهمیت می‌باشد و به‌حمدلله این مهم در شهرداری تهران مشهود است.

وی با بیان این‌که تفاوت فرد بسیجی و عادی می‌بایست نمایان باشد؛ اظهار داشت: بسیجیان باید بتوانند با کمترین امکانات، خدمات بیشتری ارائه دهند و با ظرفیت‌های موجود نوآوری داشته باشند و اقدامات ارزنده‌ای خلق نمایند. 

در ادامه اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی ضمن استماع و بررسی موارد مطروحه، رهنمودها و توصیه‌های لازم را در خصوص رفع این موارد ابلاغ کرد.

مردانی با بیان این‌که بسیج در جامعه دارای نقش و جایگاه ویژه‌ای می‌باشد و بسیجیان پاک‌ترین، فداکارترین و آماده‌ به‌کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی ایران اسلامی هستند، افزود: بسیج و بسیجیان در تمام عرصه‌ها، خدمت به ملّت را بدون هیچ چشم‌داشتی سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و هدفی جز به کمال رساندن مهین اسلامی و تحقق آرمان‌های شهدا و حضرت امام خمینی(ره) تحت تدابیر مدبّرانه‌ی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ندارند و به حمدلله توانستند با روحیه جهادی و بسیجی اقدامات ارزنده‌ای را به ثمر برسانند.

وی ادامه داد: حماسه‌آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده‌است‌، بسیج در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود و در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

مدیرکل سرمایه‌انسانی با اشاره به نقش مؤثر نیروهای بسیجی در سالم‌سازی محیط ادارات و سازمان‌ها افزود: خدا را شاکریم که امروزه تفکر بسیجی در تمام جامعه و در بین اقشار مختلف مردم و مسئولان وجود دارد و همین امر سبب اقتدار در نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

مردانی تصریح کرد: وجود روحیه‌ی جهادی در مدیران و کارکنان تأثیر به‌سزایی در رفع مشکلات مردم دارد و می‌بایست با روحیه‌ای‌ بسیجی، همّت و تلاشی مضاعف در این مسیر، گام برداشت.

گفتنی است؛ مدیرکل سرمایه‌انسانی با همراهی جمعی از معاونین و مدیران خود و مسئولان سازمان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، از نزدیک با همکاران شاغل در این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کردند و به درخواست همکاران متقاضی رسیدگی کرد و پس از بررسی موارد مطروحه از سوی این عزیزان، دستورات لازم در چهارچوب مقررات و ضوابط قانونی را ارائه داد.

این گزارش می‌افزاید در پایان این برنامه، مراسمی جهت تقدیر و قدردانی از کارکنان نمونه سازمان مذکور در فصل پاییز برگزار و از ایشان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 48957

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =