رفع نواقص گرمخانه آفتاب نیلوفری

به همت اداره HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) از گرمخانه آفتاب نیلوفری منطقه ٢٢ بازدید و مسائل و مشکلات بررسی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه٢٢؛ با شروع فصل سرما و به منظور شناسایی نبود انطباق های عوامل بهداشت، ایمنی و محیط زیست در گرمخانه های سطح شهر تهران، اداره HSE از گرمخانه آفتاب نیلوفری منطقه ٢٢ بازدید کردند.

 در این بازدید طرح ارزیابی ریسک و شناسایی خطوات و مشکلات گرمخانه صورت گرفت و عدم انطباق های موجود، احصاء و گزارش آن برای رفع مشکلات به مبادی مربوط ارسال، تا روش های مبتنی بر پیشگیری ارائه شود.

آموزش یکی از مهم ترین مسائل مرتبط با استقرار سیستم مدیریت HSE در شهرداری است که در این راستا کلاس های آموزشی به صورت مستمر در زمینه مسائل مختلف HSE برای تمامی کارکنان ستادی و عملیاتی در گرمخانه های شهر تهران برگزار می شود.

هرچند دستیابی به نظام خلاق در ساختار نظام مدیریت فراگیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست و رویکرد یکپارچه سازی فرایند ها و گردش کار و فعالیتهای سه گانه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در تمامی گرمخانه های شهر تهران نیازمند تلاشهای زیادی است اما متخصصین و مدیران شهرداری درسالهای اخیر گامهای مؤثری در جهت شکل گیری ساختار HSE و ارتقاء اهداف این نظام مدیریتی برداشته اند.

در سالهای اخیر سامانه مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست توانسته است بستر مناسبی برای بهبود بهره‌وری گرمخانه ها به وجود بیاورد و زیان‌های مستقیم و غیرمستقیم ناشی از حوادث را کاهش دهد. همچنین فعالیت‌های مرتبط با مدیریت سامانه ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست را بهبود ببخشد.

۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
کد خبر: 4900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =