افزایش کیفیت و کاهش هزینه در تهیه البسه با استفاده از ظرفیت مراکز کوثر

آیین تحویل ۵ هزار دست البسه پرسنل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران تولید شده در مراکز توانمندسازی کوثر با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، شهردار منطقه ۲۰، مشاور شهردار تهران، معاون مالی و پشتیبانی شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری تهران در ورزشگاه آیت‌الله مدرس شهر ری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل امورزنان و خانواده شهرداری تهران، مریم اردبیلی با اشاره به رویکرد اتصال بنگاه‌‏های اقتصادی به مراکز توانمندسازی کوثر اظهار کرد: شهرداری تهران به عنوان یک سازمان بزرگ خدماتی، مجموعه زیادی از نیازمندی‌ها را ذیل سازمان‌ها و شرکت‌های خود دارد که با توجه به حوزه کارآفرینی اجتماعی و با توجه به ظرفیت مراکز توانمندسازی کوثر، بنا بر این شده است که از این ظرفیت‌ برای تهیه ملزومات و نیازمندی‌های مورد نیاز سازمان‏‌ها و ادارات شهرداری تهران، استفاده شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران با بیان اینکه این شروع یک روند تازه‏ برای افزایش ظرفیت اشتغال بانوان سرپرست خانواده است تصریح کرد: در گام نخست، مراکز کوثر البسه مورد نیاز کارکنان شرکت شهربان و حریم‌بان را تولید کرده‏اند که با این کار، علاوه بر صرفه جویی چندین میلیاردی درهزینه‌ها، کیفیت‌ها بسیار افزایش یافته و خط تولیدهای جدید نیز توسعه پیدا کرده است. 

وی ادامه داد: ۵ هزار دست البسه برای پرسنل مناطق ۲۲ گانه شرکت شهربان و حریم‌بان تولید و طراحی شده که شامل شلوار، پیراهن، کاپشن، کفش، کمربند و کلاه است. تمام این ۵ هزار دست را مراکز توانمندسازی کوثر در منطقه ۲۰ ، منطقه ۸ و در حوزه مشاغل خانگی تولید کرده‌‏اند.

اردبیلی یادآورشد: شرکت‎های معاینه فنی خودرو و همچنین پسماند، دو سازمان بعدی در صف تهیه ملزومات و نیازمندی‌ها از مراکز توانمندسازی کوثر هستند.

کیفیت اجناس تولید شده مراکز کوثردر مقایسه با بخش خصوصی بسیار بالاتر است

رضا رضایی معاون مالی و پشتیبانی شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران هم گفت: با کمک خداوند و با حمایت مدیریت و درایت مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان و مدیر کل امورزنان و خانواده شهرداری تهران، اقدام خیلی خوبی در شهرداری تهران اتفاق افتاد، شرکت شهربان در این راه  پیشقدم بود و احساس نیاز کرد که بتواند از مجموعه شهرداری تهران استفاده کند.

وی افزود: با زحمت متولیان و مراکزکوثر کیفیت البسه ارتقا و هزینه ها نیز کاهش پیدا کرده است. در گزارش توجیهی که ارائه شد با استفاده از ظرفیت‌های مراکز کوثرکاهش هزینه چندمیلیاردی را شاهد بودیم.

انتهای پیام/

  

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 49016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =