تمهیدات منطقه۱۳ برای مدیریت بارندگی‌ها

با توجه به آغاز بارش برف در تهران و پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی ها در روز های آینده ، کلیه نیروها و امکانات منطقه ۱۳ جهت مقابله با مشکلات ناشی از بارش‌ها در آمادگی کامل هستند.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه  با اشاره به تمهیدات انجام شده برای مدیریت بارش گفت: معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه قبل از شروع فصل بارش نسبت به تجهیز و آماده سازی سایتهای برف روبی اقدام کرده  است.
وی افزود:طی این فرایند، می توان به اقداماتی از قبیل خرید شن و نمک و نمک گرانول، تهیه و بسته بندی کیسه های شن مخصوص، تحویل و تجهیز خودروهای مخصوص از سازمان مدیریت پسماند و برپایی سایتهای اصلی و فرعی و توزیع مخازن شن مخصوص در محدوده، اشاره کرد.  
شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: اقدامات انجام شده به صورت مستمر مورد بازبینی و بررسی قرار گرفته و سایتها و مخازن سطح محدوده نیز به طور منظم شارژ می شود.  
وی یادآور شد: همچنین کلیه نیروهای خدمات شهری و فضای سبز نیز توجیه و تجهیز شده و آمادگی لازم جهت رو به رو شدن  با هرگونه بحران احتمالی  در صورت بارش برف را دارند.

انتهای پیام/

۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 49052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =