گزارشی از انسداد معابر محلی و بزرگراهی منطقه ۲۲ وجود ندارد/ ترددها روان است

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ گفت: با توجه به تداوم بارش برف از شامگاه روز گذشته در شهر تهران، تمامی نیروهای خدمات شهری این منطقه به حالت آماده‌باش درآمدند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمد حسن فصیح اظهار کرد: تمامی نیروهای خدمات شهری منطقه تا ساعت پنج صبح امروز در حال برف روبی و نمک پاشی معابر عمومی منطقه بودند و در حال حاضر شاهد تردد روان خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی منطقه هستیم.

وی افزود: ۵۰۰ نیروی خدمات شهری به همراه ۵۰ خودروی برف‌روبی در سطح معابر سطح منطقه مستقر شده و با توجه به پیش بینی‌های انجام شده در خصوص یخ زدگی آسفالت معابر، نمک پاشی معابر بزرگراهی و محلی منطقه بصورت مداوم در حال انجام است‌.

فصیح تاکید کرد: با اشاره به این موضوع که نیروهای خدمات شهری به منظور برف‌روبی در نقاط برف‌خیز منطقه در حالت آماده‌باش هستند، ادامه داد: کیسه‌های شن و نمک نیز در جایگاه‌های مشخص در سطح معابر قرار داده شده و نیروهای اجرایی منطقه ۲۲ همراه با تجهیزات و ماشین‌آلات در سطح بزرگراه‌ها، معابر و محلات مستقر و دائماً بر نحوه خدمات‌رسانی و وضعیت معابر نظارت دارند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ با بیان اینکه تمامی معابر سطح محدوده دارای بار ترافیکی روان است و مشکل ترافیکی در این خصوص وجود ندارد، گفت: علاوه بر آماده باش نیروهای اجرایی منطقه، در صورت تداوم بارندگی سایت‌ها و ماشین‌آلات برف‌روبی برای روزهای آینده نیز تجهیز و آماده شده‌اند.

وی بیان کرد: به دلیل احتمال بالای یخ زدگی معابر، از همشهریان انتظار داریم که هنگام رانندگی بین حالت عادی هوا و وضعیت کنونی تفاوت قائل شده و ضمن رعایت احتیاط لازم، از تردد غیرمجاز نیز پرهیز نمایند.

انتهای پیام/

۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
کد خبر: 49087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =