اجرای ۵۰ برنامه فرهنگی ویژه ایام دهه فجر در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اجرای ۵۰ عنوان ویژه برنامه دهه فجر با عنوان جشن خانواده بزرگ ایران در محلات این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضاانارکی محمدی با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر ۱۴۰۲ در منطقه ۱۲ اظهار کرد: با توجه به رسالتی که در شرایط کنونی به دوش مسئولان در تمام رده‌های خدمتی است، دهه فجر فرصت مغتنمی است؛ زمانی که خصوصیات انقلاب را برمی‌شماریم، این ایام یکی از مردمی‌ترین اتفاقات جهان است و در این راستا باید توجه ویژه‌ای به صاحبان اصلی آن، یعنی مردم در محلات داشت و برنامه‌ها را برمدار محله‌محوری و مسجدمحوری پیش برد.

وی در ادامه گفت: تکریم خانواده معظم شهدای انقلاب و جنگ،خاطره گویی پیشکسوتان انقلاب در مساجد، برپایی میز خدمت سلامت، غبارروبی مساجد، مراسم شب شعر انقلاب، جشنواره غذای محلی، جشنواره کارآفرینی با حضور بانوان فعال، جشن انقلاب ویژه کودکان و مسابقه نقاشی با محوریت انقلاب از جمله برنامه های منطقه ویژه ایام مبارک دهه فجر است که در سرای محلات ومساجد سطح منطقه ۱۲ برگزار می شود.

وحید رضا انارکی محمدی به برگزاری چندین عنوان نمایشگاه همزمان با دهه فجر اشاره و بیان کرد: نمایشگاه‌ های عکس های انقلاب،نمایشگاه دست سازه ها و نقاشی از جمله این نمایشگاه ها است.

وی به فضاسازی معابر و میادین پرتردد سطح منطقه نیز اشاره و عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای انقلاب و غبارروبی مزار شهدا نیز از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه فجر است.

شهردار منطقه ۱۲ افزود: منطقه ۱۲ یکی از مناطقی است که به دلیل وجود خیابان ۱۷ شهریور،مدرسه رفاه و موزه عبرت در ایام پیروزی انقلاب شاهد لحظه به لحظه دلاوری های مردان غیور بود و ما نیز در تلاش هستیم با نکوداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اثرات آن را به کشورهای دیگر و نسل جوان انتقال دهیم.

انتهای پیام/

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 49108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =