‍  منطقه ۸ رنگ انقلاب اسلامی گرفت

همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت عید بزرگ مبعث پیامبر رحمت(ص) منطقه۸ آذین‌بندی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت عید بزرگ مبعث پیامبر رحمت(ص) منطقه۸ آذین‌بندی شد. محمد رضا ندرلو معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و تأکید بر ضرورت توجه به آذین‌بندی در این ایام با هدف ایجاد جلوه بصری انقلابی در منطقه، گفت: آذین بندی سطح منطقه همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر و در آستانه سالروز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار اداره زیباسازی قرار گرفت.

ندرلو از نصب ۲ هزار و ۵۰۰ متر آذین بندی نوری و ۱۰ هزار متر آذین بندی پارچه ای خبر داد و افزود: اهتزاز پرچم های ۴متر مربعی ایران بر روی پایه پرچم های اتوبان امام علی، خیابان گلبرگ، میدان نبوت و...،نیز اکران ۸ طرح فرهنگی بعد از ارسال طرح مصوب سازمان زیباسازی بر روی پرتابل های منطقه در دستور کار این معاونت قرار گرفته است. 

وی یادآور شد: همچنین نصب تعداد ۳۷۹ تخته پرچم ایران به صورت داربستی و اهتزار ابر پرچم ایران بر روی پایه پرچم های اتوبان امام علی(ع)، خیابان گلبرگ، میدان هفت حوض و... بخشی از اقدامات معاونت خدمات شهری است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۸ به اقدامات انجام شده در معابر بزرگراهی پرداخت و ادامه داد: رنگ آمیزی المان های بزرگراهی به متراژ ۶هزار و ۵۰۰ متر مربع توسط عوامل اجرایی و طبق مصوبه سازمان زیباسازی در حال انجام است و ۲ المان حجمی "برای ایران" نیز در میادین هلال احمر و فدک نصب شده است.
 
گفتنی است در ایام مبارک دهه فجر با هدف ایحاد فضا برای اجرای برنامه ‌های مناسبتی یک عدد استیج در میدان نبوت تهران برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 49112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =