بیست و سومین رویداد ارتقاء فرهنگ آپارتمان‌نشینی در منطقه۸ برگزار شد

بیست و سومین رویداد ارتقاء فرهنگ آپارتمان‌نشینی با محوریت اخلاق و مشارکت همسایگی با برگزاری جشنواره غذای سالم و اقتصادی در محله دردشت و مجتمع گلبرگ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ بیست و سومین رویداد ارتقاء فرهنگ آپارتمان‌نشینی با محوریت اخلاق و مشارکت همسایگی با برگزاری جشنواره غذای سالم و اقتصادی در محله دردشت و مجتمع گلبرگ برگزار شد. میلاد علی‌نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان این خبر گفت: این رویداد با هدف جلب مشارکت شهروندان محله دردشت و ترویج فرهنگ و اخلاق همسایگی در محله دردشت و مجتمع گلبرگ برگزار شد.

وی در ادامه گفت: در این رویداد با هدف مشارکت بیشتر ساکنین محله دردشت و مجتمع گلبرگ، مسابقه‌ای با عنوان جشنواره غذای سالم و اقتصادی و کیک و دسر با حضور سی نفر شرکت کننده و استقبال و حضور ۱۰۰ نفر از شهروندان و همسایگان محله در مجتمع گلبرگ اجرا شد.

همچنین در این رویداد مواردی همچون ایمنی در محیط خانه، اقدامات لازم هنگام آتش‌سوزی در محیط خانه با حضور کارشناس سازمان آتش‌نشانی و مدیریت پسماند خانگی‌ با حضور آموزشگران مدیریت پسماند به شهروندان آموزش داده شد.

در پایان این رویداد نیز به ۱۰ نفر برتر از شرکت کنندگان به رسم یادبود جوایز و به تمام حاضرین کیسه پارچه‌ای اهدا شد.

انتهای پیام/

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 49113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =