آذین‌بندی معابر، بزرگراه‌ها و محلات منطقه ۲۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ از فضاسازی و آذین‌بندی معابر، بزرگراه‌ها و محلات این منطقه همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد. همچنین ابرپرچم‌ ایران در ابعاد ۱۰ در ۲۰ در مجموعه امام علی(ع) برافراشته شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، باهدف پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و ایجاد شور و شعف انقلابی، آذین بندی میادین، معابر، بزرگراه ها، پل ها، محلات و ساختمان‌های شهرداری در نقاط مختلف منطقه ۲۲ تهران صورت گرفت.

محمدحسن فصیح معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر، ابرپرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در ابعاد ۱۰ در ۲۰ مترمربع در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع) نصب شد.

وی افزود: همچنین تعداد ۶۰۰ پرچم ایران یک در ۴ ، ۱۵۰ پرچم یک در ۴ طرح کنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت و تعداد ۴ ابر پرچم ایران در معابر محلی و بزرگراهی این منطقه نصب شد. همچنین ۷هزار متر طول ریسه پرچم ایران و رنگی توسط اداره زیباسازی منطقه در سطح معابر محلی و بزرگراهی منطقه نصب شد.

فصیح از اجرای برنامه های متنوع و برگزاری جشن های با شکوه انقلاب با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی در محلات ۱۲گانه منطقه خبر داد.

وی با اشاره به لزوم ایجاد نشاط اجتماعی در فضای شهری با توجه به گرامیداشت دهه فجر و خجسته اعیاد ماه رجب گفت: ۲۲ بهمن یکی از شاخص‌ترین مناسبت‌های ملی و انقلابی ایران محسوب می‌شود و همه ما به عنوان میراث داران انقلاب وظیفه داریم تا این ارزش‌ها را با برگزاری یادمان، تصویرسازی و تداعی خاطرات شیرین روزهای پر التهاب انقلاب برای شهروندان و نسل جدید روایت کنیم.

انتهای پیام/

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
کد خبر: 49135

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =