ارتباط تلفنی شهردار منطقه ۶ با شهروندان

شهردار منطقه ۶ در ارتباط مستقیم تلفنی از طریق سامانه ۱۸۸۸ به مطالبات شهروندان پاسخ داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، تورج فرهادی شهردار منطقه سامانه نظارت همگانی را فضایی برای تحقق شعار شهروند مسئول و مدیر پاسخگو برشمرد و پاسخگویی مدیران، تکریم شهروندان و جلوگیری از درخواستهای حضوری آنان؛ مشارکت شهروندان و مدیران محلی در تصمیم گیریهای مدیریت شهری و شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه های مدیریت شهری را از رویکردهای اصلی سامانه ۱۸۸۸ عنوان کرد.

شهردار منطقه ۶ گفت: سامانه ۱۸۸۸ پل ارتباطی خوبی بین مدیریت شهری و شهروندان می‌باشد که امکان رسیدگی به درخواست‌ها، انتقادات و شکایات آنها را تسهیل کرده است.

فرهادی ادامه داد: سطح کیفیت و کمیت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان نسبت به گذشته افزایش یافته است و همواره گزارش‌های سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در شورای مدیران رصد و مورد بررسی قرار می‌گیرد و پیگیری امور شهروندان با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

در این نشست که با حضور مدیران شهری منطقه ۶ همراه بود؛ به درخواست  ۸۶ پیام شهروندان منطقه به صورت ارتباط مستقیم تلفنی پیرامون موضوعات مرتبط با مباحث شهری از جمله ۲۰ پیام شهرسازی،۳ پیام منابع انسانی،   ۲۷ پیام خدمات شهری، ۶ پیام عمرانی، ۱۶ پیام ترافیکی در منطقه رسیدگی شد و دستورات لازم برای اجرای آن صادر شده است. همچنین ۱۴ پیام تقدیر و تشکر برای مدیریت شهری منطقه ثبت شد.

گفتنی است، علاوه بر ملاقات های مردمی شهروندان با شهردار منطقه که در روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می شود شهروندان می توانند درخواست ها، نظرات و پیشنهادات خود را به صورت ۲۴ساعته از طریق راه های ارتباطی موجود سامانه۱۸۸۸ در رابطه با حوزه های مختلف عملکردی مدیریت شهری در سامانه مذکور مطرح و ثبت نموده و موارد مدنظرشان را پیگیری نمایند.

۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 4918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =