انتخاب شهردار تهران به عنوان دستیار ویژه رییس‌جمهور نشان‌دهنده توانمندی شهرداری است

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسئولیتی که رئیس جمهور به شهردار تهران در ساماندهی آسیب‌های اجتماعی واگذار کرده، نشان‌دهنده توان و ظرفیت نیروهای انسانی شهرداری در این زمینه است.

به گزارش خبرنگار شهر، سیدمحمد آقامیری در دویست و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تاکنون ۱۷ هزار  معتاد متجاهر جمع آوری شده است، اظهار کرد: با توجه به آمار ۲۱ هزار نفری معتادان، باید نزدیک به پنج هزار نفر دیگر جمع ‌آوری شوند.

وی با اعلام اینکه بیش از هشت هزار ظرفیت خالی در مراکز یاور شهر توسط شهرداری تهران ایجاد شده است، یادآور شد: اکثر کلونی های بزرگ تجمع معتادان جمع آوری شدند. معاونت عمرانی طی مدت کوتاهی فضایی را که پیش از این در اختیار اتوبوسرانی بود، در اختیار گرفت و برای ساخت فاز دوم مرکز یاور شهر ۹  اقدام کرد.

آقامیری افزود: این دغدغه شورا و شهرداری بود و امیدواریم تا پایان سال تمام معتادان متجاهر جمع آوری شوند و دیگر در سطح شهر شاهد تجمع معتادان نباشیم. مسئولیتی که رئیس جمهور به شهردار تهران در ساماندهی آسیب های اجتماعی اعطا کرده، نشان دهنده توان و ظرفیت نیروهای انسانی شهرداری در این زمینه است.

مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه معاون شهرسازی باید بر اساس جایگاه و حد اندازه خود در خصوص ساخت مسکن صحبت می کرد، یادآور شد: اگر ساخت مسکن توسط شرکت های چینی در شورا مطرح و تصویب می شد، آن زمان معاون شهرسازی می توانست در خصوص آن اظهار نظر کند.

انتهای پیام/

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
کد خبر: 49204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =