ساختمان خوابگاه آکادمی فوتبال تکمیل شده است/ بهره‌برداری از پارکینگ مینابی؛ اسفندماه

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه ساختمان خوابگاه آکادمی فوتبال تکمیل شده است و منتظر وصل انشعاب برق و گاز هستیم، ادامه داد: بهره‌برداری آن طی روزهای آتی انجام می‌شود.

مسعود حق لطفی، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: سازمان عمرانی مناطق به عنوان بازوی اجرایی معاونت عمرانی و شهرداری تهران در اجرای پروژه‌های ساختمان در حال ایفای نقش است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با اشاره به اینکه طبق  برنامه‌ای که ما تا آخر سال پیش بینی کردیم اتمام پروژه یاورشهر ۹ جز کارهای اولویت دار بود که انجام شد، گفت: همچنین  پروژه پارکینگ مینابی در منطقه ۱۵، واقع در بافت فرسوده است که تا حدود یک ماه دیگر آماده خواهد شد. این پارکینگ ظرفیت پارک ۴۵۲ خودرو دارد.

حق لطفی با بیان اینکه ساختمان خوابگاه آکادمی فوتبال تکمیل شده است و منتظر وصل انشعاب برق و گاز هستیم، گفت: بهره‌برداری آن طی روزهای آتی انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خانه شیخ زاهد در منطقه ۱۲ هم آماده بهره‌برداری است و شهرداری منطقه قرار است که برق و گاز آن را وصل کند.


انتهای پیام/

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 49217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =