برگزاری جشنواره غذاهای محلی در مقبره شهدای بوستان دامپزشکی منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ از برپایی جشنواره غذاهای محلی، ویژه شهروندان ساکن این منطقه به مناسبت دهه مبارکه فجر و مبعث حضرت رسول اکرم (ص) در مقبره شهدای بوستان دامپزشکی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ضمن تبریک دهه مبارک فجر و مبعث حضرت رسول اکرم (ص) به همه شیعیان و مؤمنان سراسر ایران، تقارن اعیاد مذهبی ماه رجب و روزهای شورانگیز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تقارنی مبارک و پربرکت خواند و گفت: به برکت این تقارن مبارک، مردم شور و حال بیشتری برای برپایی جشن‌های متنوع در فضایی معنوی دارند و ازاین‌رو، جشنواره‌ای با عنوان غذاهای محلی، کنار مقبره متبرک شهدای گمنام بوستان دامپزشکی به اجرا درآمد.

موسوی با تأکید بر نقش مؤثر چنین جشنواره‌هایی در افزایش همدلی و نشاط افزود: به نمایش درآمدن تنوع فرهنگی و غنای تمدنی این مرزوبوم از بهترین دستاوردهای جشنواره‌هایی با این عناوین است. بر همین اساس صبح امروز، دوشنبه، ۱۶ بهمن‌ماه، جشنواره غذاهای محلی با حضور شهروندان منطقه ۱۱ در سالن مقبره الشهدای بوستان دامپزشکی به اجرا درآمد.

به گفته شهردار منطقه ۱۱؛ از بخش‌های مختلف این جشنواره می‌توان به مسابقات ورزشی، مسابقه دل‌نوشته با محوریت «من نسل انقلابم» و میز خدمت سلامت به همراه ارائه خدمات سلامت‌محور همچون مشاوره پزشکی، تست قند و فشار خون اشاره کرد؛ ضمن آنکه شرکت‌کنندگانی که با لباس محلی در جشنواره شرکت کرده بودند، از امتیاز ویژه‌ای از سوی داوری جشنواره برخوردار بودند.

در پایان نیز به نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/

۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 49315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =