رسیدگی به نیازها و مطالبات شهروندان منطقه ۱۴ با محوریت مساجد

مطالبات شهری شهروندان منطقه ۱۴ با محوریت مساجد و با هدف تسریع در ارائه خدمات مورد نیاز مردم و بهبود کیفیت زندگی در محله ها، این بار در مسجد جامع احباب‌الحسین علیه السلام رسیدگی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، امیر یزدی شهردار این منطقه با همراهی جمعی از مسئولان شهری ضمن پاسخگویی به مطالبات شهری شهروندان بر اهتمام ویژه مدیریت شهر برای پاسخگویی در لحظه و خدمتگزاری به مردم خبر داد.

یزدی با بیان اینکه مردم دارالمومنین تهران دارای قدمت هویتی و مذهبی بالایی هستند و ارتباط و فعالیت مردمی در مساجد منطقه رونق دارد، افزود: ما نیز تلاشمان بر این است تا با حضور در پایگاه های مذهبی در جهت شناسایی کم و کاستی ها و رفع مشکلات مردم اقدام کنیم.

وی خدمت به مردم دارالمومنین تهران را در اولویت اهداف و برنامه های مدیریت شهری نام برد و یاداورشد: مدیریت شهری منطقه پای کار است تا برای تحقق رضایت مندی کامل شهروندان با بهره مندی از ظرفیت این پایگاه های مردمی چون مساجد زمینه مشارکت همچنین شناسایی نیازهای مردمی طبق مطالبه شهروندان هر محله را فراهم سازد.

گفتی است، با برپایی میز خدمت در این مسجد همچنین مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان منطقه ۱۴ رسیدگی شد وجمعی از مشاوران قوه قضاییه طی این دیدار مردمی پاسخگوی درخواست ها و مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان این منطقه شدند.

انتهای پیام/

۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
کد خبر: 49339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =