طرح تحول بیست‌گانه خدمت در شهر به میادین میوه و تره‌بار منطقه ۲۲ رسید

مدیران شهری منطقه ۲۲ در نشست بررسی محورهای بهسازی و بازسازی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار در راستای طرح تحول بیست‌گانه خدمت در شهر به تشریح برنامه‌ تحول ۷ میدان میوه و تره‌بار در سطح منطقه پرداخت.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ در نشست بررسی محورهای بهسازی و بازسازی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار که با حضور نمایندگانی از سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران و مدیران شهری منطقه ۲۲ برگزار شد، شهرداران نواحی موظف شدند تا نسبت به نگهداشت مستمر فضای میادین، جلوگیری از انباشت زباله در معابر منتهی به میادین و هماهنگی جهت جمع‌آوری زباله‌های آن، اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

در ادامه جلسه در خصوص مجموعه موارد شناسایی شده در ۷ میدان میوه و تره‌بار منطقه، عملیات بهسازی و بازسازی ۷ میدان میوه و تره‌بار شامل عملیات لکه‌گیری و آسفالت ریزی، ایجاد فضای سبز، تأمین و تعمیر مخازن زباله، مبلمان شهری، رنگ‌آمیزی، لایروبی انهار، اصلاح و خط‌کشی پارکینگ ها، تأمین نور محوطه و مرمت سرویس بهداشتی در دستور کار نواحی و معاونت‌های مربوطه قرار گرفت.

محمدحسن فصیح معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ بر تأمین و نگهداشت میادین در سطح منطقه در قالب طرح تحول بیست‌گانه خدمت در شهر تأکید کرد و مشارکت سازمان میادین در سرعت بخشیدن به این مهم را خواستار شد.

وی با اشاره به کمبود میادین میوه و تره‌بار در منطقه ۲۲ اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز شهروندان به خدمات‌دهی میادین میوه و تره‌بار در سطح محلات منطقه، به همراهی و پشتیبانی مضاعف سازمان میادین جهت راه‌اندازی میادین بیشتر و با کیفیت‌تر نیاز است که امیدواریم این مهم در نقاط مختلف منطقه محقق شود.

انتهای پیام/

۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 49361

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =