لزوم سرعت‌بخشی در اجرا و توسعه پروژه‌های محله‌ای در منطقه ۲۲

شهردار منطقه ۲۲ گفت: ارتقا کیفیت و کمیت خدمت‌رسانی به مردم و در نهایت افزایش رضایت‌مندی آنها در اجرای هر چه بهتر و سریعتر پروژه‌های توسعه محله ای یکی از اهداف مدیریت شهری منطقه است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی پیگیری مطالبات مردمی برای تامین سرانه‌ها را یکی از رویکردهای مهم منطقه عنوان کرد و گفت: با توجه به ساخت و سازهای زیادی که در این منطقه صورت می گیرد؛ احداث پیاده رو و معابر ارتباطی و ایمن سازی آنها یکی از مهمترین دغدغه‌های شهروندان است.

شهردار منطقه۲۲ در ادامه با تاکید بر اجرای طرح تحول بیست‌گانه در اجرای هر چه بیشتر عملیات عمرانی معابر محلی و بزرگراهی منطقه افزود: با همکاری تمامی همکاران در معاونت فنی و عمرانی منطقه در بحث ترمیم و روکش آسفالت معابر با هدف خدمت رسانی حداکثری به شهروندان تهرانی اقدامات زیربنایی خوبی تا به امروز در سطح منطقه انجام شده و مابقی نیز تا روزها و ماه‌های باقیمانده سال اجرایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: به جهت تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های لازم در خصوص دسترسی بهتر و راحت‌تر ساکنین به تمامی نقاط شهر تهران از طریق توسعه راه‌های مواصلاتی، بهسازی و ترمیم آسفالت معابر محلی و بزرگراهی، اصلاح هندسی و ایمن سازی شریان های ارتباطی و تقویت سیستم حمل و نقلی منطقه بصورت مستمر دغدغه های شهروندان در این خصوص رصد می شود.

انتهای پیام/

۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 49363

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =