بهسازی و نوسازی ایستگاه‌های اتوبوس بخش شرقی منطقه ۱۴

بهسازی و نوسازی ایستگاه های اتوبوس از فعالیت های حوزه ترافیک در منطقه است که به منظور رفاه حال شهروندان برای استفاده از حمل و نقل عمومی انجام شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، علی سیف شهردار ناحیه ۶ این منطقه با بیان اینکه استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی یکی از نیازهای اساسی شهروندان است، گفت: به منظور کاهش آلودگی هوا و حجم ترافیک، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان نوسازی و بهسازی ایستگاه های اتوبوس در بخش شرقی منطقه و ناحیه ۶ انجام شد.

وی با اشاره به فعالیت هایی چون نظافت اتوبوس‌ها، کاهش سرفاصله زمانی حرکت اتوبوس‌ها و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس و سرپناه آن‌ها در این بخش از منطقه از جمله در محور خیابان شهیدان سربازافزود: با نصب قاب پانچی و جمع آوری شیشه ایستگاه های اتوبوس در این محور و نصب چراغ های خطی بی.آر.تی بزرگراه بسیج ایستگاه ائمه اطهار و ایستگاههای منتهی بهسازی شد.

شهردار ناحیه ۶ منطقه در پایان با بیان اینکه افزایش مطلوبیت استفاده از سیستم حمل ونقل عمومی و بهینه سازی ایستگاههای اتوبوس از اولویتهای مدیریت شهری است، تاکید کرد: واحد اتوبوسرانی منطقه به طور پیوسته در حال تعمیر، نگهداری، تجهیز و ایمن سازی ایستگاه های بین خطوط است و نصب سیستم روشنایی در داخل ایستگاه های اتوبوس و نوسازی صد در صدی سرپناه ایستگاه انجام می شود.

انتهای پیام/

۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 49389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =