آیین تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان شرکت شهروند با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد

داود قربانیان مدیرعامل و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان شرکت شهروند همزمان با ایام‌الله دهه فجر با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بهشت زهرا (س) تجدید میثاق کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا با حضور داود قربانیان مدیرعامل و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان شرکت شهروند در بهشت زهرا(س) برگزار شد.

در این آیین معنوی که به همت پایگاه بسیج شرکت شهروند روز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه برگزار شد، کارکنان این شرکت ضمن قرائت فاتحه و عطرافشانی و نثار شاخه گل، با آرمان های انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان کردند.

غبارروبی و زیارت قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) که مزار نمادین شهید مفقودالاثر ابراهیم هادی و یادبودی برای گرامیداشت شهدای گمنام دوران دفاع مقدس است در کنار ادای احترام به پدران و برادران شهید کارکنان شرکت شهروند، در ادامه این مراسم انجام شد.

گفتنی است؛ پس از برگزاری مراسم غبارروبی، کارکنان شهروند به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام رفته و نماز ظهر را به جماعت ادا نمودند.

انتهای پیام/
 

۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 49395

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =