جمع آوری ۲۶۰ تابلو و زوائد ترافیکی منطقه ۲۲

معاون  حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ از طرح ساماندهی، بهسازی و مرمت المان‌های ترافیکی در منطقه با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سیدفرهاد خدابخشی با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در جلب رضایتمندی شهروندان و ارتقای ایمنی معابر شهری گفت: با توجه به اینکه برخی از تابلوهای راهنمای مسیر در نقاط اصلی و فرعی منطقه به مرور زمان دچار آسیب‌دیدگی، رنگ‌پریدگی و تخریب می شود، عملیات تعویض و بهسازی تابلوهای ترافیکی در این منطقه انجام شد.

وی افزود: از جمله اقدامات ترافیکی مهمی که در سال جاری انجام گرفته تاکنون می توان به اجرای بیش از ۱۰ طرح انضباط بخشی، جمع آوری ۲۶۰ تابلوها و زواید ترافیکی سطح منطقه، تجمیع بیش از ۵۰ مورد تابلوهای هدایت مسیر و ترافیکی منطقه، بازسازی بیش از ۱۵۰ دستگاه چراغ چشمک زن، ساخت ۳۱ سرعتگاه آسفالتی با بکارگیری بیش از ۲۵۰ تن آسفالت، خط کشی محوری بیش از ۱۷۸ کیلومتر، بازطراحی ۵ خط پایانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی اشاره کرد.

خدابخشی اضافه کرد: از دیگر اقدامات می توان به اکران ۱۱۰ طرح ترافیکی در فضای شهری، احداث پیاده‌راه و توقفگاه اضطراری در معابر بزرگراهی، مسقف سازی و تامین روشنایی دو پایانه اتوبوسرانی مترو ایرانخودرو و چیتگر، برگزاری بیش از ۲۶ مراسم آموزشی و نمایش عروسکی ترافیکی و ۱۰ دوره آموزشی همکاری با پلیس راهور برای رانندگان، برگزاری کارگاههای آموزشی مخصوص رانندگان تاکسی و اتوبوس و ‌.... اشاره کرد.

وی یادآور شد: تمامی این اقدامات با همکاری و همفکری با کارشناسان متخصص در چهار کمیته شبکه معابر، ایمنی و برخورد با تخلفات، حمل و نقل عمومی محلی_منطقه ای و طرح هندسی صورت منطقه گرفته است.

انتهای پیام/

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 49435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =