اجرای ویژه برنامه "آرمان روح الله" و "مسابقه نقاشی" در مراکز تحت پوشش سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه برنامه های گوناگون فرهنگی ویژه مددکاران و مددجویان در سال جاری به اجرا در آمده است، گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این سازمان  ویژه برنامه آرمان روح الله است که در ایام دهه مبارک فجر در مددسراها و مراکز یاورشهر به اجرا در آمده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر در این باره اظهار کرد: ویژه برنامه آرمان روح الله در سه محوریت شامل مسابقات ورزشی، ترویج فرهنگ امام و انقلاب با حضور چهره های فرهنگی و اکران فیلم است.

وی افزود: در حال حاضر مسابقات ورزشی ویژه مددجویان و مددکاران ۲۰ مددسرای شهر تهران همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

احمدی صدر ادامه داد: باتوجه به اینکه امسال دهه مبارک فجر مصادف با ماه رجب و عید مبعث قرار گرفته است ویژه برنامه های فرهنگی در ۲۰ مددسرا و ۹ مرکز یاورشهر به اجرا در آمده است.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: فراهم شدن نمازخانه در مددسراها و حسینیه در مراکز یاورشهر از دیگر اقدامات فرهنگی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران است.

احمدی صدر همچنین از برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان کار و خیابان به مدت ۱۰ روز  خبرداد و گفت: به مناسبت چهل و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه نقاشی برای ۷ هزار کودک کار و خیابان در ۳۶ مرکز پویاشهر برگزار شده است.

وی افزود: این مسابقه در قالب پیک  نقاشی با موضوعات فرهنگی و انقلاب اسلامی طراحی و توزیع شده است.

احمدی صدر ادامه داد: در حال حاضر این پیک ها بین کودکان کار و خیابان مراکز پویاشهر ارسال شده و کودکان تا ۲۲ بهمن ماه مهلت ارسال آن را دارند. در پایان این مسابقات به نفرات برتر رنگ آمیزی و نقاشی با موضوعات اعلام شده جوایزی اهدا می شود.

انتهای پیام/


 

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
کد خبر: 49466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =