پیام‌های مردمی، بوستان افق را روشن کرد

شهردار منطقه 11 از تأمین روشنایی بوستان افق واقع در ناحیه 4 این منطقه با هدف افزایش امنیت و جلب رضایت مردم خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در اداره امور شهر گفت: در هفته گذشته، هفته دوم بهمن‌ماه، روشنایی بوستان افق واقع در ناحیه 4 به درخواست مردم و با هدف افزایش امنیت در این بوستان تأمین شد.

موسوی ضمن یادآوری این مطلب که مدیریت شهری در اداره امور شهر موفق نمی‌شود؛ مگر آنکه از مطالبات شهروندان و آنچه مورد نیاز آنهاست، باخبر شود، افزود: مردم از طریق سامانه‌ 137پلاس در مورد تاریکی این بوستان، پیام داده بودند و با پیگیری‌های عوامل ناحیه 4، نسبت به رفع این مشکل اقدام و رضایت مردم در این زمینه جلب شد.

وی همچنین دراین‌باره توضیح داد: برای اجرای این پروژه 30 پایه‌چراغ که به هرکدام 4 پروژکتور SND متصل است، در سطح بوستان نصب شد و با ایجاد این برج‌های نوری، پس از این، شب بوستان مانند روز شده است که خوشبختانه این اقدام با پیام‌های مثبت و ابراز رضایت آنها در سامانه 137 پلاس روبه‌رو شده است.

شهردار منطقه 11 با تأکید بر تأمین روشنایی همراه با کاهش مصرف ادامه داد: به منظور استفاده بهینه از انرژی و حفظ محیط زیست، از پژوکتورهای SND استفاده شده که هم کم‌مصرف هستند و هم نوردهی بهتری دارند.

انتهای پیام/

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
کد خبر: 49478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =