بانگ الله اکبر در قطب گردشکری پایتخت طنین انداز می‌شود/حرکت کاروان شادی در منطقه ۲۲

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ از برگزاری ۴۵ ویژه‌برنامه گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، حرکت کاروان‌های شادی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در میادین اصلی و محلات قطب گردشگری پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲،  همزمان با چهل و پنجمین فجر انقلاب و با رویکرد ترویج و تعمیق نشاط و شادی اجتماعی، کاروان شادی در محلات سطح منطقه۲۲ با اجرای برنامه‌های ویژه کودکان، مسابقه، موسیقی، سرود، استیج فرهنگی، برنامه‌های ویژه بزرگسالان، عروسک‌گردانی و... به اجرای برنامه پرداخت.

حامد خداوردی در این خصوص گفت: از آغاز دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوع فرهنگی از برگزاری جشن ها در محلات گرفته تا راه اندازی کارناوال‌های شادی، مسابقات فرهنگی، غباروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های این عزیزان و ... انجام شد که تمامی این برنامه‌ها با بکارگیری ظرفیت‌های فرهنگی محلات صورت گرفت.

 وی افزود: در شب ۲۲ بهمن گلبانگ الله اکبر از ساختمان‌ها، معابر و اماکن همراه با نورافشانی طنین‌انداز شده و در روز بیست و دوم بهمن نیز در میدان آزادی در پردیس فرهنگی و هنری منطقه پذیرای شرکت‌کنندگان در راهیپمایی خواهیم بود.

انتهای پیام/

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 49529

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =