احداث پل عابر پیاده در بزرگراه شهید باقری  

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۸ از احداث پل عابر پیاده در بزرگراه شهید باقری حد فاصل جنوب خیابان جانبازان شرقی تا خیابان شهید حسینی با صرف هزینه ۱۰ میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۸ از احداث پل عابر پیاده در بزرگراه شهید باقری حد فاصل جنوب خیابان جانبازان شرقی تا خیابان شهید حسینی با صرف هزینه ۱۰ میلیارد ریالی خبر داد.

مجید سلمانی معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: با عنایت به اجرای پروژه احداث دور برگردان غیر همسطح در بزرگراه شهید باقری، پل هوایی عابر پیاده فرسوده و معارض طرح توسط این منطقه جمع‌آوری و با توجه به وجود کاربری‌های مسکونی و آموزشی در محدوده پروژه، پس از مطالعه و تصویب سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران محل احداث پل هوایی جدید مکان‌یابی و با صرف هزینه ۱۰ میلیارد ریال نسبت به احداث پل هوایی عابر پیاده جدید اقدام شد.

سلمانی در ادامه افزود: پل هوایی عابر پیاده بزرگراه شهید باقری از تجمیع و تلفیق پل‌های جمع‌آوری شده در ۲ محل از سطح منطقه و در راستای صرفه‌جویی در هزینه‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

گفتنی است در برآوردهای اولیه و قبل از تصمیم‌گیری به احداث با استفاده از پل‌های جمع‌آوری شده سطح منطقه، هزینه این پروژه ۷۰ میلیارد ریال محاسبه شده بود که بر اساس این اقدام، مدیریت شهری منطقه ۸ علاوه بر کسب رضایت شهروندان و تسهیل در رفت‌وآمد آنها به میزان ۶۰ میلیارد ریال به صرفه و صلاح شهرداری تهران عمل کرده است.

انتهای پیام/

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
کد خبر: 49545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =