جلسه نظارت ستادی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ برگزار شد

جلسه نظارت ستادی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ با حضور حسین زینلیان، مشاور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمود افراخته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ و مدیران ادارات مختلف این معاونت برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حسین زینلیان، مشاور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ابراز داشت: متولیان حوزه فرهنگی و اجتماعی در شهرداری باید شناخت دقیقی درخصوص نیازها و اقتضاعات فرهنگی و اجتماعی جامعه داشته باشند.  

مشاور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه مخاطبین مباحث فرهنگی و اجتماعی، متشکل از جامعه انسانی هستند برنامه ریزی و پارامترها نیز باید براساس نیاز آنها طراحی شود.  
زینلیان افزود: تعمیق و تثبیت هویت ملی، اسلامی و انقلابی و رشد و تعالی سبک زندگی اسلامی ایرانی در سطح خرد، خانواده و اجتماع از اهداف کلان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران است.  

محمود افراخته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دو ساله این معاونت ابراز داشت: ۵۰  درصد از ظرفیت و توان مجموعه بزرگ فرهنگی و اجتماعی، خلق ایده های خلاقانه و نوآورانه است که نتیجه آن ویژه نوروزگاه فرهنگ و ملل، جشنواره تابستان اول، دهکده بهار ایران و... و. قابل مشاهده است.  

افراخته به نامگذاری این منطقه توسط شهردار تهران اشاره کرد و اظهار داشت: افتخار می کنیم که متناسب با نامگذاری این منطقه باعنوان” دیار فرهنگ و ملل” ویژه برنامه های ویژه و اختصاصی از جمله: جام فوتسال نوروز برای سفارتخانه ها و مراکز دیپلماتیک در این منطقه برگزار شده اند.  

محمود افراخته از توجه ویژه این منطقه هنرمندان ساکن در این منطقه به منظور توسعه سرمایه های انسانی در سالروز تولدشان خبر داد.  

معاون شهردار منطقه ۳ افزود: در راستای سیاست های برنامه تحول فرهنگی-هنری و اجتماعی شهرداری تهران، تمامی عناصر فرهنگی، تاثیرگذار که در این حوزه اثرگذاری داشته اند باید یک نقشه واحد داشته باشند.

انتهای پیام/

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
کد خبر: 49561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =