تعویض و نوسازی مخازن فرسوده منطقه۸

با نوسازی ۱۰۰ مخزن فرسوده و معیوب دیگر در نواحی سه گانه منطقه۸؛ تعداد ۴۹۰ مخزن در این منطقه جانمایی، تعویض و نوسازی شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، با نوسازی ۱۰۰ مخزن فرسوده و معیوب دیگر در نواحی سه گانه منطقه۸؛ تعداد ۴۹۰ مخزن در این منطقه جانمایی، تعویض و نوسازی شده است.

با توجه به اهمیت ارتقای نظافت و پاکیزگی محیط شهری همزمان با اجرای طرح نگهداشت شهر و طرح نوسازی مخازن پسماندتر که از ابتدای سال جاری در حال اجرا است، با تحویل ۱۰۰ مخزن دیگر از سازمان پسماند شهرداری تهران، تعداد ۴۹۰ مخزن جانمایی و تعویض شد.

پیش از این نیز، طی ۱۰ ماه گذشته ۳۹۰ مخزن مکانیزه جدید در نقاط پرتردد نواحی و خیابان های اصلی و فرعی جانمایی و نصب شده بود که پس از پایش‌های میدانی در سطح محلات ۱۳‌گانه و با توجه به پیام‌های دریافتی از شهروندان، اولویت‌های نوسازی مخازن در معابر مشخص و در راستای صیانت از محیط زیست، مخازن آن معابر با مخازن نو تعویض شد.

گفتنی است بر اساس گزارش معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۸، این مخازن جدید با ظرفیت  ۱۱۰۰ لیتر و با پراکندگی متفاوت در سطح نواحی سه گانه توزیع شده است و همزمان با طرح نوسازی؛ مرمت و بهسازی مخازن نیز با استقرار اکیپ بهسازی مخازن فرسوده انجام می شود.

انتهای پیام/

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 49573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =