برپایی درمانگاه یک‌روزه در منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ از برپایی درمانگاه یک‌روزه در این منطقه با هدف ارائه خدمات رایگان سلامت‌محور به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی شهردار منطقه ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: در آستانه ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، برنامه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی در منطقه ۱۱ به اجرا درآمد.

موسوی با اشاره به برپایی درمانگاه یک‌روزه در این منطقه افزود: برپایی این درمانگاه با هدف ارائه خدمات رایگان سلامت‌محور به شهروندان از جمله برنامه‌های منطقه بود که در سرای محله عباسی به اجرا درآمد.

حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در این‌باره توضیح داد: این درمانگاه با حضور پزشکان متخصص و کارشناسان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و مراکز بهداشت برپا شد و ویزیت پزشک متخصص کودکان (فوق‌تخصص روماتولوژی)، ویزیت پزشک عمومی، ویزیت دندانپزشکی، مشاوره فردی تغذیه، طب سنتی، روانشناسی، غربالگری قند خون و فشار خون ویژه اعضای کانون‌های سلامت‌محور و خانواده‌های کم‌برخوردار و... خدمات رسانی می کند.

گفتنی است این برنامه با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از شهروندان محله عباسی به اجرا درآمد. طرح درمانگاه‌های یک‌روزه در مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی  و سلامت با همکاری درمانگاه‌ها و پایگاه‌های بهداشت حکیم اعتماد، بیمارستان پارسا، بیمارستان شهید فهمیده، درمانگاه امام صادق (ع) در محلات منطقه ۱۱ به اجرا در می‌آیند.

انتهای پیام/

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
کد خبر: 49579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =