برنامه‌ریزی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تا پایان سال

دومین نشست مجمع خیرین و گروه‌های جهادی منطقه ۸ با عنوان "روایت بدون انقضاء" با برنامه‌ریزی برای گلریزان آزادسازی زنان زندانی سرپرست خانوار با جرائم غیرعمد تا پایان سال برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸، دومین نشست مجمع خیرین و گروه‌های جهادی منطقه ۸ با عنوان "روایت بدون انقضاء" با برنامه‌ریزی برای گلریزان آزادسازی زنان زندانی سرپرست خانوار با جرائم غیرعمد تا پایان سال برگزار شد.

با اعلام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه این مجمع در راستای فرارسیدن مناسبت‌های پیش‌رو از جمله اعیاد ماه شعبان و ماه رمضان و سال نو به همت دبیر مجمع و اداره آسیب‌های اجتماعی منطقه برای برنامه‌ریزی و چگونگی ارائه خدمات به جامعه هدف در منطقه برگزار شد.

در این جلسه با نگاه ویژه به نیازمندی‌های جامعه هدف در سطح منطقه، در خصوص موضوعات مورد نظر همچون رسیدگی به درمان کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص، کارآفرینی برای بانوان خودسرپرست یا سرپرست خانوار، اعزام خانواده‌های کم‌بضاعت به مشهد مقدس، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه جهیزیه برای زوج‌های کم برخوردار و طرح ازدواج آسان بحث و تبادل نظر شد.

همچنین مقرر شد تا پایان سال این مجمع با مشارکت و همراهی گروه‌های جهادی فعال در سطح منطقه ‌در بازه زمانی مشخص نسبت به آزاد سازی زندانیان زن سرپرست خانوار و تهیه بسته‌های معیشتی برای تعداد هزار خانواده نیازمند سطح منطقه تا پایان سال اقدامات لازم را دستور کار قرار داده و مشارکت هرچه بیشتر خیرین را در این راستا داشته باشد.

انتهای پیام/

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
کد خبر: 49581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =