اهتزاز 20 هزار متر پرچم ایران در منطقه ۱۹

به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، معابر منطقه ۱۹ با ۲۰ هزار متر طول پرچم جمهوری اسلامی ایران آذین‌بندی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با تأکید بر فضاسازی گسترده محیطی در معابر منطقه گفت: به منظور حفظ ارزش‌ها و الگوهای انقلاب اسلامی و گرامیداشت جشن ۴۵ سالگی انقلاب، آذین‌بندی و فضاسازی شهری با نصب ۲۰ هزار متر طول پرچم ایران در قالب ریسه پرچمی، الوان، نما و ابر پرچم انجام شد.

وی با اشاره به فضا سازی بوستان های منطقه در این ایام بیان کرد: درب ورودی بوستان های ولایت، شقایق، افرا، شریعتی، نرگس، ۲۲ بهمن، بهار، الجواد و مقبره شهدای بوستان های امام خمینی (ره) و شقایق با هزار و ۵۰۰ متر طول آذین بندی شد. مراکز معاینه فنی خودرو، میادین عرضه مستقیم میوه و تره بار، ستاد مدیریت بحران، ایستگاه های آتش نشانی و ... نیز به پرچم های ایران اسلامی مزین شده اند.

نایبی با اشاره به اهمیت توجه به مفاهیم و پیام های ارزشمند انقلاب اسلامی در هویت ‌بخشی به سیمای بصری، از نصب بیش از ۱۰ کتیبه با مضامین انقلابی و فرهنگی در میادین و معابر اصلی خبر داد.

به گفته این مسئول در راستای جلوه بخشی هرچه بیشتر به هویت ملی و میهنی در این ایام ۷ نما و ابر پرچم ایران بر روی ساختمان های نواحی به اهتزاز درآمده است.

همچنین ۴۶۰ تخته پرچم ایران در پل های سواره رو منطقه بزرگراه های شهید تندگویان، شهید کاظمی و شهید هاشمی منتهی به حرم مطهر امام راحل نصب شده است.

انتهای پیام /
 

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 49600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =