جشن‌های خانواده بزرگ ایران در شمال تهران برگزار شد

ویژه‌برنامه‌های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان جشن خانواده بزرگ ایران با برپایی موکب‌های فرهنگی، استیج‌های شادمانه، نور افشانی و گلبانگ الله اکبر در محلات و میادین اصلی منطقه یک بر پا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری این منطقه اظهار کرد: آیین نکوداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیش از ۱۵ آیتم اجرایی و با برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، آئینی و... در منطقه یک اجرا شد.

رودکی تصریح کرد: ایستگاه های فرهنگی در ۸ نقطه از میادین اصلی سطح منطقه از جمله میدان تجریش، بلوار اندرزگو، میدان نوبنیاد، میدان ولنجک، میدان امامزاده قاسم (ع)، میدان دارآباد، بلوار مژدی، مجتمع قائم و میدان ازگل بر پا شد.

وی  زنگ انقلاب، بازدید و تکریم از خانواده معظم شهدای انقلاب، برپایی کاروان شادی سیار جهت اجرای برنامه های متنوع و با نشاط، اجرای سرودهای میدانی، توزیع اقلام فرهنگی، مسابقات میدانی را از برنامه های اجرایی دانست.

رودکی همچنین افزود: آیین گل بانگ الله اکبر و نورافشانی در شب ۲۲بهمن با حضور شهروندان انقلابی برپا شد و در محلات،مساجد و کانون های فرهنگی نیز   مراسم شب خاطره، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، نشست های تبیینی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی ، برگزاری پویش کتاب و کتابخوانی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم به نیت شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) اجرا شد.

انتهای پیام/


 

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
کد خبر: 49628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =