مجموعه شهرداری تهران نسبت به گذشته اقدامات و کارهای بزرگی انجام داده است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه شهرداری تهران نسبت به گذشته اقدامات و کارهای بزرگی انجام داده است و در این دوسال آنچه را که بنده به عنوان نماینده تهران رصد می‌کنم خوشبختانه کار، تلاش و مجاهدت دیده می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  با حضور در استودیو انقلاب منطقه ۱۰ با بیان اینکه مردم تهران همیشه میزبان حماسه‌های بزرگ است، گفت:  پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی یک حماسه چند ده میلیونی در کل کشور بود که نقش عمده این حماسه میلیونی را شهروندان تهرانی داشتند.

وی افزود: شور و نشاط فضای امروز در این چند سال اخیر کم‌نظیر بود و این نشان دهنده این است که مردم به آینده امیدوارند و این وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند چرا که هرچقدر تا امروز تلاش می‌کردیم باید این تلاش‌ها چند برابر کنیم تا آنچه در شأن مردم است رقم بخورد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از مردم بابت عقب ماندگی در حوزه اقتصادی عذرخواهی می‌کنیم.

شریعتی نیاسر با تأکید بر اینکه امروز ایران در منطقه و جهان سربلند و از استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برخوردار است، تصریح کرد: با توجه به آنکه ایران در منطقه پرآشوبی قرار دارد ولی ثبات و امنیت کافی در آن حاکم است و به مدد خون‌های ریخته شده کسی جرأت نمی‌کند به ایران نگاه چپ کند.

 وی با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در این دوره مدیریتی گفت: مجموعه شهرداری تهران نسبت به گذشته اقدامات و کارهای بزرگی انجام داده است و در این دوسال آنچه را که بنده به عنوان نماینده تهران رصد می‌کنم خوشبختانه کار، تلاش و مجاهدت دیده می‌شود و به مردم می‌‎ توان این اعتماد را داد که در آینده نزدیک اثر این اقدامات را خواهند دید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به تأکید شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران بر توسعه روزافزون حوزه حمل‌ونقل عمومی در صدد هستیم به سمت سوخت‌های پاک و ارزان‌تر برویم تا بتوانیم از هوای شهرمان مراقبت کنیم و امیدواریم این وضعیت با ورود ناوگان جدید حمل‌ونقل در دوماه آینده تسهیل ‌شود.

شریعتی نیاسر با اشاره به مشارکت مردم در سیزدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: مشارکت در انتخابات امری دوطرفه است و مردم باید احساس کنند که آنچه انتخاب می‌کنند اثرش را در جامعه لمس کنند و افرادی که نامزد انتخابات می‌شوند باید برنامه‌های خود را روشن بازگو کنند، همچنین مشارکت حداکثری مردم موجب می‌شود افرادی که به عنوان نماینده انتخاب می‌شوند با انگیزه بالاتری برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بسیاری از مسائل موجود ناشی از مشکلاتی است که به کشور تحمیل می‌شود و در شرایط فعلی هم دولت تمام تلاش خود را برای توسعه زیرساخت‌های کشور انجام می‌دهد و امیدوارم هر چه زودتر نتایج مثبت این اقدامات در زندگی مردم خودش را نشان دهد.

انتهای پیام/

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
کد خبر: 49632

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =