برگزاری ۳٠ برنامه گردشگری در ایام فجر در قطب گردشگری پایتخت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ از اجرای ۳۰ عنوان ویژه برنامه گردشگری در دهه فجر با عنوان جشن خانواده بزرگ ایران در قطب گردشگری تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه۲۲، حامد خداوردی گفت: ما تلاش کردیم تا با نکوداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اثرات آن را به نسل جوان انتقال و در جهت ترغیب شهروندان به مقوله گردشگری و معرفی اماکن، ظرفیت ها و پتانسیل‌های گردشگری منطقه ۲۲ قدم برداریم.

وی افزود: تکریم خانواده معظم شهدای انقلاب و جنگ، خاطره گویی پیشکسوتان انقلاب در مساجد، برگزاری مسابقات پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، تورهای نیمروزه به موزه‌ها و اماکن زیارتی، طبیعت‌گردی در حریم منطقه، برپایی میز خدمت، غبارروبی مساجد، شب شعر انقلاب، مسابقات فرهنگی با محوریت انقلاب و معرفی اماکن و مقاصد گردشگری سطح منطقه ۲۲ از جمله ویژه‌برنامه‌های ایام مبارک دهه فجر در محلات و روستاهای حریم منطقه بود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز به برگزاری چندین عنوان نمایشگاه گردشگری همزمان با دهه فجر اشاره کرد و گفت: جشنواره غذاهای بومی و محلی، صنایع دستی، نمایشگاه‌ عکس‌های انقلاب، نمایشگاه دست‌سازه‌ها و دور ریختنی‌ها، تولیدات خانگی و صنایع دستی و نقاشی هنرمندان منطقه از جمله نمایشگاه‌هایی بود که در دهه مبارک فجر برگزار شد.

انتهای پیام/

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
کد خبر: 49641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =