اعطای تخفیف ۱۰ درصدی عوارض نوسازی به شهروندان خوش حساب منطقه ۲۲

معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه ۲۲ از توزیع ۴۳ هزار قبض عوارض پایدار در نواحی ششگانه منطقه با استفاده از ظرفیت بیش از ۳۰ عامل میدانی و اجرایی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، علی اصغر سفیدرو گفت: پرداخت به‌موقع عوارض گامی مؤثر در راستای پیشبرد اهداف مدیریت شهری و تضمین‌کننده توسعه زیرساخت‌های شهری و حرکتی به‌سوی تأمین هزینه‌های مرتبط با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی و خدماتی شهر خواهد بود.

 معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه ۲۲ افزود: عوارض نوسازی از جمله درآمدهایی است که دریافت آن موجب افزایش منابع درآمدی و موجب خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به شهر و شهروندان می‌شود، امید است تا با انجام اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با جلب اعتماد شهروندان شاهد مشارکت هر چه بیشتر آنان در یاری‌رساندن به شهرداری باشیم.

سفیدرو در خصوص توزیع قبوض انبوه در منطقه ۲۲ عنوان کرد: عوارض پایدار شامل عوارض نوسازی، کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند با استفاده از ظرفیت کارکنان منطقه طی هفته گذشته در این منطقه آغاز و عملیات توزیع تا نیمه اول اسفند ماه سالجاری در سطح منطقه به پایان خواهد رسید.

وی اضافه کرد: مهلت پرداخت قبوض انبوه عوارض پایدار تا پایان سال جاری بوده و شهروندانی که عوارض متعلقه ملک خود را تا ۲۹ اسفندماه پرداخت کنند مشمول ۱۰ درصد تسهیلات خوش حسابی عوارض نوسازی و ۱/۵ درصد عوارض پسماند شهرداری تهران می شوند و جریمه دیر کرد آنها بخشوده خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 49642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =