احداث غرفه‌های نانوایی در میادین میوه و تره‌بار غرب تهران

شهردار منطقه۲۲ گفت: تلاش خواهیم کرد تا با همکاری کلیه سازمان‌ها و نهادهای متولی جانمایی‌های لازم جهت ساخت نانوایی در میادین میوه و تره‌بار منطقه انجام شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود اظهار کرد: یکی از درخواست‌های شهروندان کمبود نانوایی در این منطقه است به همین منظور برای رفع این مشکل پیشنهاد شده تا به شکل ویژه محیطی برای راه اندازی نانوایی در میادین فعال و در حال احداث منطقه نیز در نظر گرفته شود.

وی افزود: باتوجه به گستردگی جغرافیایی و وجود شهرک‌های مسکونی به شکل پراکنده در این منطقه، کمبود نانوایی به عنوان یکی از نیازهای اساسی ساکنین، بیشتر احساس می شود که با احداث نانوایی در میادین میوه و تره بار شاهد کاهش این کمبود در سطح منطقه خواهیم بود.

جعفر پناهی مدیر میادین میوه و تره بار غرب تهران نیز در این خصوص گفت: هم اکنون ۱۵ میدان میوه و تره بار در منطقه ۲۲ فعالیت دارند که در تلاش هستیم میادین میوه و تره بار را تا پایان سال به ۱۶ میدان برسانیم که در صورت ایجاد غرفه نانوایی در هر یک از این مراکز ضمن افزایش رفاه حال شهروندان در بحث کارافرینی و اشتغالزایی افراد نیز قدم‌هایی برداشته خواهد شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۵ مجوز ساخت و راه‌اندازی نانوایی دولتی گرفته شده و در تلاش براب افزایش این تعداد در منطقه ۲۲ هستیم.

انتهای پیام/

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 49643

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =