تلاش می کنیم استخدام ها در چارچوب فراخوان های عمومی باشد

صبح امروز- جمعه ۱۱ مهر- آزمون عمومی دستیاری شهرداری در تهران برگزار شد و سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی با حضور در محل برگزاری از روند برگزاری آزمون دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، حامد مظاهریان، معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شوراها و سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در حاشیه بازدید آزمون استخدامی شهرداری گفت: این آزمون در راستای سیاست های کلان مدیریت جدید شهری مبتنی بر شفافیت است و بعد از سال ها اولین بار است که شهرداری یک آزمون عمومی برای استخدام برگزار می‌کند.
 او افزود: در این آزمون از میان ۲۶۰۰ داوطلب در ۹ رشته آزمون کتبی گرفته می شود و بعد از بررسی توانایی ها و مهارت های افراد برگزیده در آزمون کتبی ۲۵۶ نفر برای پست های دستیاری دعوت به همکاری می شوند. 
او درباره زمان اعلام نتایج آزمون گفت: نتایج آزمون ۲۳ مهرماه اعلام خواهد شد .
مظاهری درباره اینکه آیا آزمون های دیگری برگزار می‌شود، گفت: متناسب با نیازهای شهرداری در صورتی که لازم باشد آزمون های دیگری هم برگزار خواهد شد و تلاش معاونت نیروی انسانی این است که استخدام ها در چهارچوب فراخوان های عمومی قرار بگیرد.

جزییات ویژگی های آزمون دهندگان 

بر اساس این گزارش ثبت نام برای این آزمون از تاریخ ۲۲ تا ۲۸ شهریور به مدت یک هفته انجام شد. علاوه بر آن ۲ روز مهلت ثبت نام تا ۳۰ شهریور تمدید شد.
فراخوان با اطلاع رسانی عمومی و درج سه نوبت آگهی در صفحه اول روزنامه همشهری صورت گرفت . ۲۶۰۳  نفر در این فراخوان ثبت نام کرده اند. از این تعداد ۱۳۰۸ نفر زن و ۱۲۹۵ نفر مرد،‌  ۲۴۱۸ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و ۱۸۵ نفر دارای مدرک دکترا هستند.

همچنین داوطلبان خارج از شهرداری تهران ۱۹۴۴ نفر و ۶۹۵ نفر از کارمندان شهرداری هستند.
۱۳۴۱ نفر از داوطلبان فارغ التحصیل دانشگاههای  آزاد اسلامی،‌ ۷۸۱ نفر از دانشگاههای دولتی، ۳۲۹ نفر از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و ۱۵۲ نفر از سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی فارغ التحصیل شده اند.
۱۵۳۶ نفر از داوطلبان ساکن استانهای تهران و البرز و ۱۰۶۷ نفر از ۲۹ استان دیگر در این آزمون شرکت کرده اند.
۲۰۱۴ نفر داوطلبان فارغ التحصیلان رشته های مهندسی عمران،‌ شهرسازی ، مدیریت،‌ مهندسی معماری و ۵۸۹ نفر فارغ التحصیل سایر رشته های اعلام شده هستند.

خبرنگار: اکبر بیاتی

۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 4965

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =