موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور با استخدام ۲۱۰۰ نفر از پرسنل شهرداری

شهر: معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران گفت: با موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور، قرار است ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از پرسنل شهرداری تهران از طریق آزمون به صورت ثابت در این نهاد استخدام شوند.

به گزارش شهر حامد مظاهریان، معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران، از موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور با استخدام ثابت تعداد ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از پرسنل شهرداری خبر داد.

او افزود: با کمک و هدایت شهردار تهران، این رخداد مهم میسر شد و بدین ترتیب به آخرین وعده‌ای که در مناسبت‌های مختلف در حوزه منابع انسانی داده شده بود جامه عمل پوشانده شد. چگونگی برگزاری آزمون طی روزهای آینده از سوی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران اعلام خواهد شد.

مظاهریان با بیان اینکه از سال ۱۳۹۸ تاکنون، قرارداد پنج هزار نفر از همکاران هادیان شهر به خدمات اداری شهر تبدیل وضعیت شده است، این تصمیم شهرداری تهران را در راستای رفع تبعیض عنوان کرد و گفت: اصلاح و افزایش پایه حقوقی کارکنان ثابت، ارتقاء گروه کارگران شهرداری تهران، خروج هدایت شده از طریق بازنشستگی انگیزشی و جذب برگزیده کارکنان در قالب «دستیاران» با فرآیندی شفاف و فراخوان عمومی از اقداماتی بوده که در ۲ سال گذشته انجام شده است.

به گفته معاون شهردار تهران؛ رکن اصلی هر سازمان و نهادی، داشتن برنامه و نقشه راهی معقول و منطقی است که سازمان را به اهداف عالی تعیین شده رهنمون می‌سازد و در این چارچوب، سرمایه‌های انسانی به عنوان با ارزش‌ترین دارایی، زمینه تحقق اهداف سازمانی را برعهده دارند.

مظاهریان؛ توسعه کیفی سازمان، بهره‌وری و اثربخشی مثبت آن را در گرو اعتلا سرمایه انسانی کارا و توانمند عنوان کرد و گفت: از نخستین روز ورودم به معاونت توسعه منابع انسانی در سال ۹۸ تمام تلاش خود را برای ایجاد عدالت در حوزه سرمایه انسانی و پیگیری و تحقق اهداف شهرداری تهران انجام داده‌ام. با کمک همکارانم توانستیم گام‌های بلندی برای تحقق اهداف سازمانی برداریم و خوشبختانه در این مدت رخدادهای خوب و مثبتی رقم خورد.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
کد خبر: 10039

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =