آمادگی همکاری شهرداری منطقه۲ برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی در مدارس

شهردار منطقه ۲ در نشست مشترک همکاری با آموزش و پرورش گفت: به منظور تقویت فعالیت‌های فرهنگی و آموزش شهروندی در مدارس، مدیریت شهری منطقه آمادگی همکاری برای اجرای این برنامه‌ها در مدارس را دارد.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۲، نشست شهردار و معاونین منطقه و رئیس آموزش و پرورش منطقه با هدف هم اندیشی و  برنامه ریزی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزش شهروندی مناسب در مدارس منطقه  برگزار شد.

مهدی صالحی در این نشست با تاکید برآمادگی مدیریت شهری برای همکاری و تعامل با آموزش و پرورش گفت: انتقال درست مفاهیم آموزش شهروندی هدف مشترک آموزش‌وپرورش و مدیریت شهری است، چرا که با گسترش میزان همکاری و آموزش، با فرهنگ‌سازی مستمر می‌توان بسیاری از مشکلات شهری را به صورت ریشه‌ای و اصولی رفع کرد.

وی آموزش و انتقال الگوی صحیح شهروندی از دوران کودکی در مدارس را موجب نهادینه شدن فرهنگ و تکالیف شهروندی در بزرگسالی دانست و تاکید کرد: دانش آموزان دوران طلایی  یادگیری را در مدارس سپری می کنند وارائه آموزش  شهروندی در مدارس می تواند فرصتی را برای نهادینه کردن فرهنگ شهروندی  فراهم کند.

لازم به ذکر است؛ با توجه به نزدیک بودن فصل بهار طبیعت و بهار قرآن، در این نشست اجرای برنامه های فرهنگی استقبال از بهار و ماه رمضان و همچنین برگزاری جشن روزه اولی ها در مدارس  برنامه ریزی و اقدامات لازم برای همکاری های بیشتر این دو دستگاه مطرح شد.

 انتهای پیام/

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 49662

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =