کاشت بیش از ۲۵۰ اصله درخت در مسیر بزرگراه‌ های شهید هاشمی و آزادگان

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از باز پیرایی فضای سبز حاشیه بزرگراه‌های شهید هاشمی، آزادگان و بوستان‌های این منطقه در طرح استقبال از بهار خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به اینکه فضای سبز این محور ها با کاشت درخت توسعه یافته است افزود: به منظور افزایش زیبائی بصری و ارتقای سرانه فضای سبز بزرگراهی بیش از ۲۵۰ اصله نهال از نوع  زبان گنجشک و زیتون تلخ توسط کارگران خدوم فضای سبز در این محورها کاشته شده است. همچنین در ادامه عملیات کاشت درخت در بزرگراه‌ ها و معابر فضای سبز شهری منطقه، درخت هایی در بوستان های نرگس، بهار و شریعتی و... نیز غرس شد.

نایبی از آغاز عملیات بازپیرایی، رسیدگی و نگهداشت درخت و درختچه در حاشیه بزرگراه شهید تندگویان در آستانه فصل بهار خبر داد و با اشاره به اینکه رسیدگی به فضاهای سبز در محدوده محورهای بزرگراهی موجب زیبائی بصری و جذابیت منظر شهری برای مسافرین می شود بیان کرد: برهمین اساس و با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و عید نوروز نسبت به کاشت درخت، انواع درختچه، گیاهان پوششی و احیای سرسبزی منطقه به طور روزانه اقدام خواهد شد.

به گفته این مسئول عملیات به‌زراعی در راستای خاک‌ ورزی و هوادهی خاک، کندو کوب، هرس و احیای گیاهان سبدهای گل با هدف افزایش سبزینگی، کاهش آلودگی های هوا در بزرگراه‌ها، بوستان‌ها و معابر اصلی و جلب رضایت شهروندان در حال انجام است.

انتهای پیام /

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
کد خبر: 49697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =