از احداث نهر روسی تا حفر یک حلقه چاه جذبی در ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۷

شهردار ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۷ با اشاره به مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های این ناحیه طی روزهای اخیر، گفت: طی روزهای گذشته، همچون قبل فعالیت‌های مختلفی در سطح ناحیه انجام گرفته است که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به احداث نهر روسی واقع در زیر پل یارجانی و حفر یک حلقه چاه جذبی در محوطه استخر آدم و حوا، اشاره کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، علی الهوردیان شهردار ناحیه ۳ با اشاره به مهم ترین اقدامات و فعالیت های این ناحیه طی روزهای اخیر، گفت: یکی از این اقدامات، احداث نهر روسی واقع در زیر پل یارجانی، خیابان هلال احمر بوده که به منظور افزایش ضریب ایمنی در معابر و  تسهیل عبور و مرور شهروندان انجام شده است.

وی افزود: یک حلقه چاه جذبی در ضلع جنوبی محوطه استخر آدم و حوا جهت جلوگیری از هدر رفت آب، حفر شده است. همچنین در راستای افزایش سطح رضایتمندی شهروندان، مرمت، نصب و هم سطح سازی دریچه های معابر سطح ناحیه انجام شده است.

الهوردیان تصریح کرد: طی روزهای اخیر پیاده روسازی و مرمت پیاده روها در معابری که نیاز بوده، اجرا شده است. ساماندهی و بازپیرایی بوستان ها و نظافت رفیوژ میانی بزرگراه شهید نواب صفوی نیز انجام شده؛ علاوه بر این آماده سازی بستر خاک فضاهای سبز ناحیه جهت کاشت گونه های گیاهی اجرا شده است.

شهردار ناحیه ۳ اظهار کرد: جهت رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی به مطالبات شهروندان محترم ناحیه، میز خدمت در مسجد جامع ابوذر برگزار شد.

وی با اشاره به بحث نگهداشت شهر، تصریح کرد: این اقدام به طور مستمر در سطح انجام می شود. طرح نوسازی و تعمیر مخازن زباله نیز در روزهای اخیر اجرا شده است.

الهوردیان گفت: بیش از ۴ هزار متر از انهار سطح ناحیه لایروبی و پاکسازی شد، همچنین لایروبی و پاکسازی کانال ها نیز به صورت دوره ای انجام می شود.

شهردار ناحیه ۳ خاطرنشان کرد: در راستای افزایش راندمان آبیاری و استفاده بهینه از منابع آبی و خاکی، تشتک گذاری دور درختان ناحیه انجام شده است.

انتهای پیام/

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 49761

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =