پیشگامی کمیته نمای معاونت معماری و شهرسازی منطقه ۸ در پیگیری موضوعات مرتبط با بحث نمای ساختمان

نماینده کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از کمیته نمای منطقه ۸، اختصاص صفحه مجزا در ارتباط با کمیته نما در پرتال شهرداری منطقه و برگزاری منظم و با کیفیت جلسات کمیته را مطلوب و قابل تقدیر دانست.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ نماینده کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از کمیته نمای منطقه ۸، اختصاص صفحه مجزا در ارتباط با کمیته نما در پرتال شهرداری منطقه و برگزاری منظم و با کیفیت جلسات کمیته را مطلوب و قابل تقدیر دانست.

جعفر شربیانی نماینده کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از معاونت شهرسازی و معماری منطقه با ابراز رضایت از روند برگزاری منظم و با کیفیت جلسات کمیته نمای منطقه و بررسی تخصصی پرونده‌های ساختمانی توسط اعضا، راندمان کاری و خروجی موثر این کمیته را الگویی برای سایر مناطق دانست.

وی در ادامه نیز از اختصاص صفحه مجزا برای این کمیته در پرتال شهرداری منطقه که بخش‌نامه‌ها، ضوابط، فرم‌ها، مدارک مورد نیاز جهت ارائه طرح نما و نماهای برگزیده منطقه به صورت به‌روز و قابل دسترس بوده و باعث افزایش شفافیت و تسهیل در امور مالکین و طراحان شده است تقدیر و قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش معاونت معماری و شهرسازی منطقه با برگزاری جلسات مستمر هفتگی کمیته نمای منطقه و حضور فعال اعضای پنج نفره آن  به منظور رسیدن به سطوح همخوان و هماهنگ در بدنه فضاهای شهری، ارتقاء کیفی سیما و منظر شهری، توجه به اقلیم در امر نماسازی، ساماندهی سیما و منظر شهری و تلاش در جهت ایجاد شرایط مناسب زندگی و جلوگیری از بروز ناهماهنگی بصری، در ارتباط نزدیک با طراحان و متصدیان این حوزه در تلاش هستند و این امر رضایت شهروندان منطقه را نیز به دنبال داشته است.

گفتنی‌است در صفحه اختصاصی‌کمیته نمای منطقه نماهای برتر اجرا شده در ساختمان‌های سطح منطقه نیز قابل رؤیت می‌باشد و شهروندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی region۸.tehran.ir و صفحه نما و منظر شهری، جزئیات تخصصی اجرای نمای ساختمان را ملاحظه نمایند.

انتهای پیام/

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 49764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =