خط‌کشی ۶۶ بلوک عابر پیاده در منطقه ۱۴

عملیات خط‌کشی عابر پیاده در راستای افزایش ضریب ایمنی عابران و تسریع و سهولت در تردد خودروها، در معابر مرکزی و شرقی منطقه ۱۴ به اجرا درآمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، مهدی وارسته معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در این باره گفت: با توجه به اینکه خط‌کشی معابر به عنوان یکی از ادوات افقی کنترل ترافیک، تأثیر مهمی در تردد خودروها و نظم بخشیدن به ترافیک عبوری دارد، این عملیات در معابر و تقاطع های اصلی منطقه انجام شده است.

وارسته با اشاره به انجام عملیات خط کشی  ۶۶ بلوک عابر پیاده منطقه گفت: عملیات خط کشی عابرپیاده در خیایان پاسدارگمنام روبرو شهرداری ناحیه ۲، تقاطع قیام، بعد از قیام - شرق به غرب، به منظور تسهیل عبور و مرور و حفظ امنیت عابرین پیاده انجام پذیرفت.

وی همچنین به اجرای عملیات خط کشی در ۳۰ بلوک عابر در خیابان های زمزم، علامه امینی و ربذه در محله شهدای گمنام ناحیه ۵ اشاره کرد و گفت: جهت نظم دهی ترافیکی و کاهش خسارات ناشی تصادفات، با توجه به اجرای طرح تحول بیستگانه، اجرای طرح ساماندهی الگوی خط کشی برای رفع بی نظمی ترافیکی در تقاطع ها و محورها ی منطقه به نوبت درسایر معابر پر تردد منطقه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
کد خبر: 49769

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =