توزیع ۲۳۷ هزار و ۹۰۲  قبض عوارض پایدار در منطقه ۱۲

معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه ۱۲ از آغاز فرآیند توزیع ۲۳۷ هزار و ۹۰۲ قبض عوارض پایدار سال جاری در نواحی ۶ گانه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۲، رضا عابدینی، معاون مالی و اقتصاد شهری  پرداخت قبوض عوارض پایدار را مشارکت شهروندان در پویایی، نوسازی و رسیدگی به شهر عنوان کرد و افزود: با برگزاری جلسات توجیهی،برنامه ریزی برای توزیع فیش های عوارض امسال توسط نواحی شش گانه برگزار و با تقسیم بندی وظایف، فرآیند توزیع قبوض آغاز شده است.

 عابدینی افزود: عوارض پایدار شامل عوارض نوسازی، کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند با استفاده از ظرفیت کارکنان منطقه از ابتدای  هفته در این منطقه آغاز و عملیات توزیع تا نیمه اول اسفند ماه سالجاری در سطح منطقه به پایان خواهد رسید.

معاون مالی و اقتصاد شهری در خصوص اقدامات صورت گرفته، برای توزیع قبوض عوارض پایدار توسط کارکنان در نواحی شش گانه با نظارت شهرداران نواحی اظهار داشت: با تخصیص نیروی انسانی به همراه خودرو های سواری و موتورسیکلت، پارسل‌های املاک منطقه جهت توزیع قبوض آماده سازی و گروه بندی پرسنل برمبنای مبنای محلات انجام و هماهنگی لازم با نهادهای نظارتی و انتظامی نیز انجام شده است.

وی اضافه کرد: مهلت پرداخت قبوض انبوه عوارض پایدار تا پایان سال جاری بوده و شهروندانی که عوارض متعلقه ملک خود را تا ۲۹ اسفندماه پرداخت کنند مشمول ۱۰ درصد تسهیلات خوش حسابی عوارض نوسازی و ۱/۵ درصد عوارض پسماند شهرداری تهران می شوند و جریمه دیر کرد آنها بخشوده خواهد شد.

معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه ۱۲ همچنین اظهار داشت: در قبوض جدید QR کدهایی درج شده که شهروندان می توانند با اسکن آن، تمامی اطلاعات مربوط به مالکان، مبلغ عوارض و نحوه پرداخت آن را آنهم تنها یکبار در سامانه مربوطه ثبت و در سالهای بعد از بابت پرداخت فوری عوارض مشکلی نداشته باشند.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد درصورت وجود مغایرت  اطلاعات در فیش های عوارض به اداره درآمد شهرداری منطقه ۱۲ مراجعه کنند.

انتهای پیام/


 

۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 49819

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =