فاصله بین بهره‌برداری از ورودی‌های اول و دوم ایستگاه مترو شهید دادمان؛ کمتر از یک سال

ورودی دوم ایستگاه مترو شهید دادمان در آستانه بهره‌برداری قرار گرفت؛ این در حالی است که ورودی نخست ایستگاه مذکور، اسفند ماه سال گذشته افتتاح شد و حالا به فاصله زمانی کمتر از یک سال، ورودی دوم در ضلع جنوب شرقی تقاطع بلوار شهید دادمان و خیابان پاک‌نژاد آماده بهره‌برداری شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)  "محمود یوسفی" مجری خط ۷ مترو تهران در ارتباط با افتتاح پیش روی شبکه مترو پایتخت گفت: پس از تکمیل ورودی شمال غربی ایستگاه شهید دادمان که مصادف با آغاز بهره‌برداری از این ایستگاه شد، تلاش برای اتمام عملیات اجرایی ورودی دوم آن مضاعف گردید و امروز در فاصله زمانی ۱۱ ماه از افتتاح ورودی نخست، شمارش معکوس برای بهره‌برداری از ورودی دوم هم آغاز شده است.

یوسفی در ادامه به برخی مشخصات ایستگاه مترو شهید دادمان اشاره کرد و افزود: این ایستگاه با ۳۵ متر عمق و ۱۱۵۰۰ متر مربع مساحت زیربنا، یکی از ایستگاه‌های نسبتاً عمیق و البته با حجم قابل توجه تردد مسافران محسوب شده و با افتتاح ورودی دوم آن، ۴ دستگاه پله برقی دیگر در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

مجری خط ۷ مترو با بیان آنکه ایستگاه شهید دادمان بین ایستگاه‌های میدان صنعت و میدان کتاب واقع شده است، گفت: با همکاری شهرداری منطقه ۲ محوطه سازی پیرامون ورودی دوم ایستگاه مذکور انجام شده و قرار است سامانه‌های مکمل حمل و نقلی در این محوطه مستقر شوند؛ ضمناً تابلوهای هدایت و راهنمای مسیر مسافران در معابر اطراف ایستگاه نیز در حال نصب است تا شهروندان با کمترین زحمت به این امکان حمل و نقلی جدید دسترسی پیدا کنند. مناسب سازی معابر و پیاده‌راههای مجاور ورودی دوم برای افراد کم توان جسمی و حرکتی از دیگر اقداماتی است که شهرداری منطقه ۲ به آن مبادرت خواهد ورزید.

انتهای پیام/

۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 49821

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =