منطقه ۲۲ به استقبال نوروز می‌رود

معاون خدمان شهری و محیط زیست منطقه۲۲ از آغاز طرح استقبال از بهار با پایش مخازن پسماند، اجرای طرح نوسازی مخازن و زیرمخزنی‌ها به صورت مستمر در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، محمد حسن فصیح ضمن تاکید بر اجرای هر چه بیشتر و بهتر طرح نگهداشت در محلات سطح منطقه افزود: از آنجایی که عمر مفید مخازن جمع‌آوری پسماند ۳ تا ۵ سال است و به‌دلیل شیرابه‌های اسیدی زباله‌های تر، اغلب مخازن از ناحیه کف پوسیده می‌شوند، به همین منظور مخازن پسماند منطقه، همزمان با تخلیه و شست‌وشو به‌صورت منظم پایش می‌شوند.  

وی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های اجرای طرح تحول نگهداشت شهر رسیدگی و آراستگی تجهیزات شهری است، که یکی از این تجهیزات مخازن پسماند است که همه روزه استفاده عموم مردم از آن صورت می‌گیرد.

فصیح بیان کرد: طبق پایشی که از سوی اداره خدمات شهری منطقه در خصوص اجرای طرح فرسودگی مخازن پسماند صورت گرفته ده‌ها مخزن جدید در محلات دوازدهگانه منطقه نصب شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ نیز از تامین و نوسازی مخازن پسماند محورها و معابر اصلی محلات پهنه شمال غربی شهر تهران خبر داد و گفت: با توجه به وجود کارگاه مرمت و نوسازی مخازن در این منطقه و فعالیت مستمر آن، مخازن آسیب‌دیده مرمت و نوسازی می شوندکه بخشی از این مخازن در محورهای پرتردد منطقه نصب شده است.

انتهای پیام/

۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر: 49897

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =