رفع معایب روشنایی ۲۳۵ ایستگاه‌ اتوبوس در منطقه ۱۲

با توجه به افزایش ایمنی  شهروندان و زیبایی بصری شهری در شب، معایب روشنایی سرپناه ۲۳۵ ایستگاه اتوبوس در منطقه ۱۲ رفع شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، زینب عبادی معاون حمل ونقل وترافیک منطقه گفت: در راستای افزایش ایمنی تردد مسافران و اتوبوس‌ها در ایستگاه‌های اتوبوس  هنگام تاریکی هوا و تامین روشنایی مورد نیاز و نیز زیبایی بصری در هنگام شب، عملیات رفع معایب و تعویض لامپ‌های معیوب سایه بان‌های این مسیر در حال اجرا است.

وی در ادامه گفت: در این راستا  ایرادهای اساسی برق و روشنایی ایستگاه های اتوبوس نواحی شش گانه با فازبندی و  به صورت مستمر در حال اجراست.

زینب عبادی  با بیان اینکه تشویق و ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی همواره در اولویت فعالیتها قرار داشته ، افزود: بر همین اساس این منطقه همچنان رکورد دار جابجایی مسافر بوده و توسعه حمل و نقل عمومی درسطح منطقه همواره مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات تعویض صندلی ها در اکثر ایستگاه های محلات محدوده انجام شده ، ۴۰ ایستگاه اتوبوس در سطح منطقه به سیستم سولار مجهز شده ، سقف پلی کربنات بیش از ۳۰ ایستگاه در سطح محدوده نوسازی شده و مرمت و تعویض تابلوهای ایستگاه ها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۲ خاطر نشان کرد: همواره با اجرای طرح های متنوع و مختلف ترافیکی باعث شده تا شهروندان بیشتری از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/

۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
کد خبر: 49941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =