برگزاری رویداد آموزشی تعالی سازمانی و تحول اداری(شهرآموز)

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از برگزاری رویداد آموزشی تعالی سازمانی و تحول اداری (شهرآموز) همراه با برگزاری آیین تقدیر و تجلیل از برگزیدگان رویدادهای تخصصی، رقابتی و مهارتی در برج میلاد خبر داد.

به گزارش شهر، محمدعلی الفت‌پور، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: هدف از برگزاری رویداد آموزشی تعالی سازمانی و تحول اداری (شهرآموز) که در روز دوشنبه، سی‌ام بهمن‌ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد، ارتقای دانش تخصصی کارکنان حوزه برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و همچنین تجلیل از نفرات برتر رویدادها و فراخوان‌های تخصصی ـ آموزشی از جمله فراخوان تعلق سازمانی، اولین پویش ۱۸۰ ثانیه با مدیریت دانش، لیگ رقابتی مهارت‌های کارکنان و عملکردهای برتر است.

وی افزود: این قبیل گردهمایی‌های سالانه، بستری مناسب برای بهبود و ارتقای تعاملات سازمانی میان کارکنان صف و ستاد بوده و زمینه بهبود فرایندهای کاری را فراهم می‌کند.

الفت پور مطرح کرد: ۱۰ کارگاه آموزشی به طور همزمان در این رویداد پیش‌بینی شده است که موضوعاتی از قبیل، حل مسأله، شخصیت‌شناسی، رفتارشناسی، خلاقیت و کار تیمی، برندسازی شخصی، چابکی منابع انسانی، کوچینگ و منتورینگ و بازخور مؤثر در راستای بهبود ارتباطات سازمانی را در بر می‌گیرد.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران در ادامه گفت: در رویداد بزرگ (شهرآموز)، کارکنان شهرداری تهران در «پنل تجارب برتر منابع انسانی» با تجارب شرکت‌های ایرانی و بین‌المللی در عرصه منابع انسانی آشنا خواهند شد.

وی در پایان بیان کرد: چندین سامانه و طرح نیز در روز سی بهمن ماه در برج میلاد رونمایی خواهد شد و همچنین از برگزیدگان رویدادهای تخصصی، رقابتی و مهارتی تجلیل به عمل می آید.

انتهای پیام/

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 50001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =